2016. november 19., szombat

Gyermekek Az Állatokért Alapítvány
2012. augusztus 17. · 
 · 
Magamat ajánlom
Chino kutya a nevem,
családomat keresem. 
Hogy szívedet meghódítsam, 
néhány dolgot gyorsan rólam: 
Mert kidobott kutya voltam, 
így alaposan lefogytam. 
Ám Maya, aki megtalált, 
a házába invitált. 
Enni, inni is adott, 
most kicsit vastagabb vagyok. 
A gerincem bár nem tökély, 
de mozgásomban a baj csekély!
Megműteni nem lehet, 
szedem még a szereket. 
Ne ijedj meg, nem vagyok béna, 
de nekem nem kell a hosszú séta. 
Nyugodt vagyok és okos,
csak nem túl jó matekos. 
Egy meg egy az nekem négy, 
gyere és jó gazdám légy! 
Van most két vizsla pajtásom, 
s a gyerekeket is imádom. 
Nem kell nekem más csak simi, 
sok szeretet, meg pár tál töpi. 
Kölyök vagyok, felnövök, 
társad lennék, de ÖRÖK! 
Nézd, hogy milyen szép vagyok, 
ilyenek az angyalok. 
A mancsomon fehér zokni, 
ne félj, nem kell majd kimosni. 
Ha szeretnél megismerni, 
nem is kell semmi mást tenni: 
Hívd Katát vagy írj nekem, 
a “priviket” szeretem. 
Pécsett lakom a hegy alatt, 
megtalálni nem feladat.
Azt kérném most Karácsonyra, 
hadd költözzek otthonodba. 
Kedvenc kutyád én legyek,
Neked adnám szívemet....
Chinó oltott, chippelt, 9 hónapos fiúcska.
Ivartalanítási kötelezettséggel, ellenőrzött helyre fogadható örökbe.
Érdeklődni:
Fertály Kata 0620/3974-600


2 megjegyzés:

  1. Én is kitettem a blogomba a hirdetést és nagyon nagyon remélem, hogy jó gazdára talál Chino !!!!

    VálaszTörlés